Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av Saga Garenberg - 30 oktober 2015 22:12

Idag har jag varit ledig?faktum är att jag är långledig och ska inte jobba förrän på måndag?.
På förmiddagen röjde jag och städade jag och förberedde inför halloween festen imorgon??.
Sen var en sväng i byn och gjorde lite ärenden och handlade, på eftermiddagen kom Michelle, Christina och hennes dotter Agnes.
Vi fikade och sen planerade vi nyårsafton som vi ska fira hos Michelle och hennes familj. Efter det var Christina och Michelle snälla nog och hjälpte mig att få i ordning i källaren så att den ser bra ut till halloween festen i morgon, tack flickor??.
Under kvällen hade jag en lugn stund i min pyssel hörna där jag pysslade och röjde lite bland mina saker, och nu ska jag göra en musiklista till festandet imorgon???, sen blir det till att lägga sig och sova.

Christina, Agnes och Michelle

Det blev en till förvarings hylla till mina washitejp rullar till slut, jag fick köpa nya blommpinnar idag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sagas värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards