Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Saga Garenberg - 28 oktober 2015 19:03

Visst är hösten underbar med alla dom vackra färgerna på träden. På väg hem från jobbet tog jag några fina bilder på hösten.
Jag gillar alla årstiderna, varje årstid liksom magisk på sitt sätt, hösten magi alla dessa vackra löv olika färger från ljusgul till den mörkaste rött. Vem kan låta bli att tycka om det, visst visa dagar är det regn och blås och allmänt mörkt hela och man vill bara krypa ner i sängen, men så kikar solen fram och då blir man genast lite piggare.

Bäst av allt kan man tända ljus och mysa till det inomhus.

Denna bild tog jag utanför vårt grind

Dom fina björkarna vid grinden

Av Saga Garenberg - 28 oktober 2015 12:14

Hej?
I morse på vägen till jobbet vid ca 06:30 såg jag att himlen var full av fåglar som kraxsade och flög omkring, kommunens hus tak fullt med bara fåglar, jag är dock osäker på vad det var för fåglar. Jag tycker att det är rätt intressant när massor med fåglar samlas sådär på en plats, då är då man inser att vi rätt mycket fåglar man ser dom bara inte såna stora flockar.?

Denna dag kommer iallafall kännas lång för mig då jag kommer jobba fram till 16:00, men det kommer kännas bra att se till mina gamlingar får en super bra dag.??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sagas värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards