Alla inlägg den 14 november 2015

Av Saga Garenberg - 14 november 2015 22:54

Jag har alltid tyckt om att pyssla, under en längre tid har jag haft tanken att göra kort och försöka sälja, men min självförtroende svek gång på gång. men nu har jag äntligen fått mod att göra det, och det är tack vare mina vänner som tror på mig.

Eftersom julen närmar sig med stormsteg så blir just med julkort som jag kommer börja med, sen blir det alla möjliga kort för alla tillfällen.

Det är inte det är jag tror att jag kommer bli storm rik på det, jag gör det mest för att det är kul och få användning av min fina pyssel hörna och pyssel sakerna.

Jag i min pyssel hörna som jag är super glad över, tack älskling för att du fixade den till mig?

Julkort nr 1, hitintills är denna julkort populär bland dom som har sätt, jag har redan fått tre beställningar på den

Julkort nr 2, är inte klar ännu, men den är på gång

Jag kommer även göra några juletiketter till julklapparna. Det skadar aldrig med lite lyx till dom man älskar??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sagas värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards